7...

1 Sak du ångrar
Helt seriöst. jag ångrar inget. Har gjort dumma saker men man lär sig av allt.

2 Låtar som betyder mycket
Hear you me
Hold me

3 personer du kan berätta allt för

Fanny
Emma
Mamma

4 saker du ska göra innan du dör

Ha ett stort stort bröllop
Resa till Thailand igen
Jobbat på Wallmans. (önska?)
Ta studenten


5 första


Första Bästa kompis : Maria Almquist
Första kärlek: Om det ska vara seriöst så David, absolut.
Första husdjur: Marsvin
Första piercing : Öronen när jag var 6 år, nu i naveln.
Första konsert : Eh carola kanske?


6 Sista

Alkoholdryck: Öl i lördags
Bilfärden: Hem till per ikväll
Senaste gången du grät : Igår kväll
Bubbelbadet : Ngn gång i vintras i vår jacuzzi
Filmen du såg : ehm? kollar ju nästan aldrig på film.
Telefonsamtalet : Emmapemma och jag planera fredagen

7 Har du nånsin...


Dejtat en av dina bästa kompisar: Haha. de beror på hur man ser de hela.
Blivit arresterad: Nej
Varit på tv? : Ja.
Fått ditt hjärta krossat: Det har hänt ja.
Sagt att du älskar ngn utan att mena det : Nej absolut inte.
Haft ett one-night-stand : som om jag skulle skriva de här?
Strulat med flera personer samma kväll? : Eh.. ja.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback