you cant win

jag är inte komplex. snälla begär inte det av mig.
jag måste få vara människa, jag måste få känna. Måste få vara
och finnas till. jag har också behov, men det kanske inte spelar roll?
era krav är orimliga. kanske får det er att må lite bättre,
att känna er bättre. när ni lite snyggt försöker påpeka allt vad jag gör fel.
vad vet jag? jag blir aldrig
perfekt.











pluggat med marika i eftermiddag. jag och naturkunskap är inte bundisar direkt.
men marika var gullig och hjälpte till. marika är en bra hon. vi prata lite framtid, vad
vi vill göra efter studenten. och jag lovar, det är faktiskt studenten som håller mig
på banan just nu. damn vad allt är segt! jag vill bara ut och träffa mäniskor, ut och lära
mig nya saker. göra sånt jag drömt om men som aldrig funnits tid för. oooooosh jag längtar.



det kan ändå bli en fin höst trots allt.
men snälla ge mig vinter och jul snabbt..
vi tjejer (jag, sab, marika och andrea) börja
skissa lite inför alla gig i jul som vanligt :)
de är tradition. jag älskar traditioner.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback