to hot for me baby

helt seriöst. marieberg var sjukt jobbigt. jag har inte råd och handla och jag hitta
så mycket snygga kläder så jag vet inte hur det här ska gå. jag får pengar imorrn som
jag skulle behöva spara men det kommer aldrig funka. MQ, gina & only hade så mycket
fint så pappa fick dra mig därifrån.


men ett partylinne/partyklänning tills imorgon kväll är ett måste.
att spara eller inte spelar ingen roll. men ett nytt partylinne till
varje utgång är ett riktigt måste. morgondagen kommer
bli så helt sjukt kul. det kan inte bli annat





47156-237


84.
missing oh missing.
theres so much to say.
cant get it out.
the words dont feels right,
and dont even fit my mouth.
wish everything were easy to handle.
but you´re just to hot for me baby.

trying to work against it, trying to stand up.
but you´re magical eyes makes me melt -
and Im down at the bottom at two second.
breathe, oh deep breath.  I can do it.

but here we go again, baby - only one more time?
will I ever learn? learn to say no?
damn. Im to week for this. to week for you?




prata med en gammal killkompis nyss. fick massa flashbackas från nian & ettan.
damn! vad vi har haft kul ihop. kan sakna det lite. alla våra fester. i ettan t.ex. jag, bullan,
fanny och brunnen. de var för kul! men jag var liten (och nu då?) och fatta inte bättre.
vissa människor förändras aldrig. jag har förändrats. men jag är iaf att jag hade den perioden,
för är det något som är sant så är det att jag lärt mig på alla misstag jag gjort. dumbom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback