suck suck suck

OKEJ! ännu en lista. men jag är ju tönt, så vadå? :>


Namn:
Emma sophia Iggström
Smeknamn: Spiggan, Iggan, dimman och emmis.
Födelsedag: 10e maj.
Bor: mest hos mamma
Ögonfärg: grön/grå/gröna
Hårfärg: Brunt (blondin from scratch)
Arbete: Dubbar disneyfilm, dvs. lånar ut min röst till filmer & sköter administration på onninen Ab.


FAVORIT..
Plats: Min säng. eller kanske, thailand då.
Drog: Kramar.
Film: Dirty dancing
Affär: Only & MQ
Café: I örebro så är det helt klart "Dance and coffé connection"
Skor: de flesta med klack :)


BRUKAR DU..
Titta på dig själv i spegeln: alldeles för ofta ja.
Gnälla: ja när jag inte får som jag vill. (hej jag är 4 år?)
Skrika: det händer.
Sova: Länge.
Drömma mardrömmar: Det händer.
Försöka vara annorlunda: säger som ania, "jag är annorlunda"
Klä dig i svart: Helt klart, de är classy


NÄR..
Åt du senast: en fet macka i väntan på teorilektionen
Var du på konsert senast: Snook 7/10
Köpte du något senast: Som sagt, en macka. eller annars, partylinnen i helgen.
Kysste du någon senast: kan det ha varit igår?
Svor du senast: men du, vem minns det?
Sjöng du senast: 20 sekunder sen?


HAR DU..
För många vänner: kan man ha det? inte jag iaf.
Färgat håret: för många ggr. vilken färg har jag inte haft?
Brutit några ben: Nej.
Några piercings: Nalven och öronen.
Gjort bort dig rejält: haha fyfan. mina vänner vet. skämdes jag hela förra veckan eller?
Bra självförtroende: för det mesta.
Kysst någon: hii ja. ?
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej.
Varit kär: ja. några ggr på allvar.


HUR..
Svarar du i telefonen: "Ja de är emma"
Fördriver du tiden: Sjunger, dansar, pluggar, bloggar, sover och fikar.
Mycket pengar har du: för tillfället finns det 14 kr på mitt kort.
Tjänar du pengar: ja.
Bäddar du sängen: njae?
Många stör du dig på: alla människor med fördomar


ÄR DU..

Förstående: Ja. jag tycker själv det iaf. försöker alltid.
Öppensinnad: definitivt. otroligt öppen och social.
Osäker: Nej.
Intressant: haha, borde inte du veta det bättre än jag? men tydligen. du läser ju.
Barnslig: haha ja när jag vill
Pratglad: milt sagt ja.
Pålitlig: Ja.
Svår: ja det kan jag nog uppfattas som



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback