scream and shout, if you´re pleased with that.



stockholm igår. det var fint det. jag älskar verkligen den staden. känns hemma.
kom upp vid femtiden och jag kutade, ordagrant till NK för att få handla upp mitt
presentkort. hittade inte den där snygga billabong tjockis-tröjan som jag ville ha men
jag fick smink för 800 kr istället :) sånt man bara kan unna sig ibland ju.

47156-238


johan och jag såg RENT på kvällen. och den var lika bra som jag anat!
andra akten är sanslös, men de visste vi ju redan. stackars johan, jag
grät rakt igenom den. men de är så de ska vara. rent är verkligen
i särklass den bästa musikalen. och JOHAN är det bästa sällskapet för en sån kväll som igårr :)





Har blivit kär i ett par lägenheter som ligger på I3 här i örebro. helt sjukt kär!
promenera förbi där och fick drömma mig bort för en stund. mygosh! där vill ju jag bo... i framtiden...

Jag vet precis hur jag ska ha det.
3 söta små barn. Elias, Nicole och Benjamin ♥ (om jag får bestämma... .)
vill ha två pojkar så dom kan beskydda lillasystern ju. vi ska bo i ett jättefint
hus här i örebro. typ sörby? och jag ska verkligen skämma bort mina barn.
jättefina kläder och de bästa grejerna såklart. men bara för det så ska dom inte
få vara dryga, nej dom ska lära sig uppskatta och vara sådär jättegulliga ändå :)
och sen ska jag skämma bort dom med kärlek. oj vad jag ska krama på dom!
jag ska vara världens bästaste mamma. alltid säga hur bra dom är.
jag hoppas att tjejen vill dansa och åka snowboard, de vore tufft :) och så sjunga såklart
då. (ska sjunga massa för mina barn så dom blir musikaliska ) och killarna önskar jag
bli sportiga och likaså där åka snowboard.







okey. man får drömma. eller hur? de är lite mysigt.
sjukt mkt man ska hinna med innan dess. men iaf :)


"he was a boy. and she was a girl. can I make it anymore obvious?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback