my darling is back.

precis badat och myst med tända ljus. ska snart plugga psykologi, men det är lugnt. jag gillar ju det.
jag är på bra humör ikväll. helg som gick var fin och jag känner mig trot eller ej utvilad. skumt?




vet ni vad det bästa av allt är? MALIN ÄR HEMMA IGEN!
min älskade kusin. fick ett sms på bussen där hon skrev
"hej gumman, hoppas allt är bra. skulle bara säga att jag e hemma nu ;) ",
så himla knäpp hon är. då har hon inte sagt ngt! hon kom hem igår.
skulle ju egentligen vara borta enda tills jul. gush, I´ve missed her.
så nu är allt som vanligt igen. nu kan helgerna bli vad dom varit ... hihi.




 

47156-210


hade lite tråkigt nyss. så jag googlade på mitt namn.
haha, hittade massa grejer jag aldrig sätt.
bla. fanns jag med på en
dubbnings-hemsida för disney och andra
filmbolag. där kunde man söka på mitt namn och se en lista på en del av  filmerna :)
det tycker jag var lite roligt.




jag bara tänker på hur lång en månad är,
hur mycket som kan hinna hända.
kommer sakna dig så sjukt mycket.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback