min lyx





47156-244

Dagen har varit stressig men med små inslag av mindre lyx.
Jag har varit glad. Slipper göra omprov i naturkunskap, bara det
är guld värt. Har mest flängt runt hela dagen, så när jag mellanlandade
på stan mellan pianolektion och elevrådsmötet så köpte jag en kaffe
och två veckotidningar. Det är min lyx i vardagen!
att få gosa ned sig i soffan med en filt och en bra tidning är något
jag älskar. Idag blev det en PLAZA kvinna ( Se bild ovan) och mitt första
nummer av tidningen "Stureplan". Det kan verkligen låta "to much",
 men om man som jag bara älskar skvaller, vimmelbilder, lyx och härliga
repotage så är det verkligen en förstaklassig tidning.
 
Fyllt mobilen med massa bra musik så nu är det till&med skönt
att åka buss. (vad vore jag utan min musik egentligen?)
fikade/käkade med emma på JAVA efter mötet. det är också lyx.
det är ju inget vi har tid med så ofta längre, tyvvär. vi båda var helt
slut och prata mest bara strunt :) men de spelar ingen roll.
den lilla halvtimman vi satt där värdesätts högt.



fredag imorgon. det blir en lugn fredag.
det är nästan lite jobbigt. att banga en utgång
en lönehelg. vad har hänt? har hon varit ute för mycket?
nej, jag behöver en "idol-mys-god-mat-kväll" hemma.
ska ju dessutom på fest lördag & ut på söndag så.
vadfan klagar jag för?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback