jag är trött men iaf...



JAG

Vill: så mycket att jag knappt själv vet vad
Har: för tillfället inga pengar men dock massa heta kläder
Önskar: att det fick bli lite mysig jul nu. ni vet snö, var choklad & julklappar.
Hatar: att plugga
Är rädd för: att förlora ngn jag tycker väldigt mkt om. baauå.
Hör: det jag vill höra.
Undrar: om jag ska vara hemma fredag kväll?
Ångrar: JAg ångar aldrig nått. gjort är gjort.
Älskar: att sjunga.
Sjunger: som sagt.
Gråter: nästan aldrig nuförtiden. grät jämt & ständigt förut.
Längtar: tills på lördag. sjukt mkt drag då flickor! ♥


FÖREDRAR
Gos eller hångel: Gos 100 gånger om!
Te eller kaffe: alltid kaffe
Mörkt eller ljust öl: ja men ljust.
Rött eller vitt vin: inget tack..

INOM DET SENASTE DYGNET HAR JAG
Gråtit? nej.
Hjälpt någon? öppna dörren för en tant.
Köpt något? ehn. ja en bussbiljett.
Saknat ett ex? asså, hurdå lixom? jag tycker de vore kul att träffa han men inte mer än så lixom.
Skrivit i en dagbok? skriver ju här hela tiden!
Haft ett seriöst samtal? ja med ami.
Saknat någon? definitivt.
Kramat någon? ja.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback