"Han smyger ut"

"What kind of girl do you take me for?"





47156-229 
jag säger då det - BYZ. finns verkligen inget som får mig så partysugen.
tjejer - BYZ kommer alltid vara sommaren 2006 för mig. ♥
(eller ja, sommar & sommar - vi fortsätter ju ganska duktigt nu med.. )


"Han smyger ut" - BYZ.

från första gången jag hörde den har jag tänkt på en & samma sak varje gång vi spelat den.
17e juni var första gången, de var kvällen jag kom hem från turky och var ute med malin, emma ochbrudarna mfl. de var visst ngt speciellt med den kvällen. för veckorna därpå när jag pumpa
den på jobbet i Mp3n så fick den mig alltid att le sådär jättefånigt. kanske ska spela den imorrn? ;)






för imorrn kväll äre fest fest fest. först förfest med tjejerna + killarna från eskilstuna vi var hos i somras, och så kanske några andra grabbar. sen blir det vidare till KLARAS med allihopa för att shaka och se SNOOK. de blir sjukt drag. för en gångs skull inte en fredag vi går ut. de kommer bli riktigt kul :)



47156-207





måsten för imorgon :

  • PINK - Who knew remix
  • BYZ - Smyger ut
  • Allt med SNOOK
  • Ludacris feat. Pharell - MONEYMAKER
  • groove coverage - 21st century digital girl
  • Nelly furtado feat Timberland - Promiscuous girl remix
  • P. Diddy feat Nicole Z - Come to me
  • Byz - karatefylla & Hej där 

Kommentarer
Postat av: Ania

Och vad dom ägde! jag fick sjunga i micken och känner mig som sveriges lyckligaste tjej:P Danne tog min mobil, men lämnade självklart tillbaka den:) ännu lyckligare blev jag:D Hoppas du hade lika kul som jag vännen! ta hand o mdej! Puss o kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback