"cause I know you wont be there"


"I would hold you in my arms, I would take the pain away. Thank you for all you´ve done. forgive all you´re misstakes. Theres nothing I would´nt do. To hear you´re voice again. Sometimes I wanna call you, but I know you wont be there." / Chrstina Aguleria - Hurt.




bra helg. mycket bra helg.



jag behövde den här helgen. jag kan inte påstå att jag vilat, (vadfan, de är ju lov snart iaf!) men jag har haft kul. Fredagen började med en konstig utgång på klaras med emma och tjejerna som firade jennys 18årsdag. alla vart aspackade utom jag och emma som tog det lugnt. jag tror inte jag skrattat så mycket på länge! den saken är klar. för jag har heller aldrig träffat så mycket konstigt folk ute på en och samma kväll. det var nog bara jag & emma som fatta vad konstigt folk det var ute eftersom vi var dom enda som var vid tillstånd för att förstå. vart vi än vände oss så chockade folk oss. och vad vi garva! vid 00.45 fick vi nog så vi drog oss vidare till BK för att käka innan sängen vänta. men shiet, folk var lika cp där! det var tur att jag hade emma med mig annars hade jag nog blivit helt vettskrämd.


vimmelbilder hittar ni
här  ←


gårdagen då? började med att sjunga på folkets hus, ngt FN-tjafs. det gick okej. hängde sedan lite på stan med martin. vi drog sen hem till bagge och potatis, för att senare åka och inhandla en ny telefon till martin på marieberg. efter några pizzor och massa skratt så hamnade jag konstigt nog på förfest (klockan. 17.00 tåls att tillägga!) hemma hos martin med några fler av deras vänner. hums, jag som inte skulle ut? jaja. jag kunde väl vara social och sen åka hem. eller? nej. 20.30 hade jag ringt och fixat in mig på klaras (de är 20årsgräns för er som inte vet). efter ett besök på sterners fest så styrde mitt sällskap oss vidare till MM-baren för att sedan vandra i regnet till klaras (andra kvällen i rad). kvällen var lyckad, jag höll mig på en bra nivå, dansa mycket och bara hade allmänt trevligt :)



idagen har jag sovit och umgåtts.
pluggat psykologi och jobbat 3 timmar.
jag känner mig allmänt duktig. det har varit
en bra söndag. inte alls ångestfylld.



47156-239 
tveklöst bäst just nu.




beutiful disaster - kelly clarksson
(förklarar otroligt bra när jag själv inte hittar
ord på alla känslor. )

"His magic and myth
As strong as what I believe
A tragedy with
More damage than a soul should see
And do I try to change him
So hard not to blame him
Hold on tight, hold on tight


He's soft to the touch
But frayed at the end, he breaks
He's never enough
And still he's more than I can take"




jag ryser
när jag läser sista meningen.
som om någon skrivit den rakt utifrån mina känslor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback