bara en vanlig tisdag

47156-228 (ser så jävla skelögd ut!)



tisdag idag. jag längtar tills imorgon. för när det är onsdag då gåre alltid
så fort tills det är helg igen. speciellt om man slutar 12.00, 14.00 & 12.00 kommande dagar.
jag har verkligen degigaste schemat! jag borde inte klaga. MEN... jag har så stora arbeten
att jobba med som jag knappt börjat med så jag tror jag döör. seriöst, hur ska man orka?


en sak är säker. jag tivlar inte för fem öre, STUDENTEN kommer vara mitt livs hittils lyckligaste dag.
möjligtvis att 18/12-04 & 6/10-96 slår det. men inte mkt annat.



myser hemma med tända ljus och glass.
jag mår ändå väldigt bra just nu.
frågan är om jag är utbränd innan juni eller om
det väntar tills sommarlovet? men. de tar vi då.
jag ska försöka njuta av den här hösten.



Lyssna på mina gamla Avril-skivor förut. underskattad tjej de där!
fick massa minnen ifrån nian och 9c. de var tider det. många texter som betydde
(betyder?) mycket.


skaterboy tex.
("Secretl she wanted heavens well".) 84.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback