so sweet

hostig men fruktansvärt glad. veckan har börjat toppenbra!
svenska nationella del 1 igår gick kanon, och dagen var bara
sådär kalasbra. tog mig sovmorgon imorse och plugga lite.
drog till skolan för att ha ett av de bästa elevrådsmötena jag
någonsin haft. så glad!



allt reder sig. sinnesron börjar innfinna sig.
6 veckor till jullov! mad nice.
jag har faktiskt koll. för en gångs skull?


Helgen som gick var fin. fredagen spendera jag som planerat med far min framför idol & god mat.
jag som var tokförkyld bara mös i soffan och kände mig som en omhändertagen femåring. det
är skönt ibland! lördag morgon åker jag och malin till marieberg (för att jag TROR att stan e stängd, röd dag.) inhandlar klänning och örhängen. drar sedan och hänger lite med potatis & martin hos martin en kortis. sedan vidare till mormors och pers pappas kyrkogård för att tända ljus. blir skjutsad ut till elin, latorp där massa brudar väntar . (brudar + adam). Vi firar
carros 18årsdag och har det allmänt jättenice mec god mat, jävligt god bål (kan det ha blivit 12 glas emma?), ölspel och dans. eller ja, elin och jag dansa själva på hennes rum till massa minneslåtar från ettan. vid tio drog vi in till stan, till MMbaren där vi sjung karaoke och deg-socialade. det var trevligt men det är konstaterat att jag i fortsättningen ska hålla mig till ställen där dansgolv finns. det är min typ av utgång det!

bilder från förfesten hittas i inlägget under, men fler kommer i veckan.
helgen som kommer blir det sthlm fredag-lördag, ska som tidigare sagt på big air cup.
ska bli trevligt. är så sugen på att träffa nytt roligt folk. bara vara sådär jättesocial :)
köpte förövrigt två par nya baggy-jeans igår. 900 kr tilsammans! is´nt that sweet?




jag ser inte fram emot vintern längre.
ge mig jul men mer än så är inte behövligt.
oro? ja något sådant. saknad, definitivt.
jag, kontrollfreaket vill ha koll. hur fan ska det bli?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback