....

Jag är: hostig och hostig. och stolt över att jag pluggar.
Jag åt senast: wook. yummie!
Jag lyssnar just nu på: ljudet av tvn.
Våndas över: nationellt i 7 timmar imorgon, svenska.
Längtar till: thailand och julen!
Har på mig: en big-tshirt a´peak och mina ljua baggy-wrangler
Slutar skolan den: 9e juni 2007
Senast jag köpte skor blev det: mina svarta skinnstövlar
Tog senast kort på: hums. mig & sanna på winterjam
Finaste namnet: Honey
Jag tränar: på att bli så mycket bättre människa än vad jag är
Smycken jag alltid har på mig: Guldring, fick av familjen i 18årspresent
Crazy must have: musik i örorna så fort jag är själv
Nu ska jag: fortsätta plugga
Mitt favoritämne: har alltid varit svenska men nu också engelska, psykologi och musik
Om det brann och jag bara fick ta med mig en sak ut skulle det bli: min mobil
Bästa första dejten-outfit: nåt som är lätt att ta av? hihi nej ärligt. ngt man trivs i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback