Djävulen bär prada

Fredagar kan vara det bästa av bästa.
spelar ingen roll att jag haft lov hela veckan,
jag tycker fortfarande det är underbart att vakna
och känna att det äntligen är HELG.

och även fast jag dragit på mig en redig förkylning
kommer helgen bli en toppenhelg. I just know it.



47156-247


Igår bjöd jag med mig min älskade kusin på "Djävulen bär prada".
och det var verkligen en film i min smak♥. lagom djup och lagom förutsägbar.
Hade inte läst boken innan, svårt att säga om det är positivt eller negativt.
Jag älskade filmen från början till slut och måste säga att
Anne Hathaway som spelar
huvudrollen Andrea Sachs är fruktansvärt snygg. man blir sjukligt sugen på massa nya
kläder, vilket är tragiskt om man som jag är så pank man kan bli.


47156-249 
filmens riktiga HUNK var förövrigt Adrian Grenier



När jag kom hem och fick lägga mig i sängen insåg jag att filmen hade gjort många
intryck på mig. Och ett av dom var att jag verkligen bestämt mig för att försöka resa så mkt
som möjligt till sommarn. Eftersom jag troligtvis pluggar sång/musik direkt efter studenten
så måste jag resa direkt till sommarn.

Australien 1 månad , Surfkurs
Turkiet 3 veckor Bartenderkurs
New york 1 vecka



 

( ja det kommer kosta snuskigt mkt, men det kommer gå. I´ll fix it. )




 

  •  Helgen.
    Mys ikväll med pappa framför idol, sedan kanske KÅREN
    Imorgon fixa lite stuffs på stan, kanske leka med martin
    På kvällen fira CARROS 18ÅRSDAG för att sedan dra ut + peters inflyttfest
    Söndag, Jobba med hanna + elevrådsmöte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback