Did I see it coming?

47156-241


fysjuttsing vilken kanonlyckad helg. jag är så himla glad! ♥
jag har verkligen haft så himla kul. för er som missat så har
jag hängt i sthlm på STHLM stadio winterjam 2006.
jag behövde den här helgen. komma bort och göra något
riktigt roligt, träffa nytt folk och bara få ha kul. sanna, marika,
mathias x 2 och resten som jag hängt med - tack för en kalashelg!


bilder & annat på
denna  sida

bott hos sanna två nätter nu och vi har haft det jättemysigt.
bara gjort massa härligt, pratat minnen, lyssnat på takida och myst.
sanna är en sån där som hur lång tid det än går mellan gångerna
man ses så är det alltid så fruktansvärt roligt. goaste!
vi har verkligen gjort så sjukt mkt störda saker under våra
4 år som vänner. tack babe för att du är så go ♥



men annars då? jag väntade bara på det.
ta för dig vafan, du om någon vet ju hur det känns.
sabba, snälla gör det. snälla sabba allt.



jag saknar emma. hon är i gambia.
skitunge! kom hem nu.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback