cant fix it

så fruktansvärt stor klump i magen.
och jag som gillar förändrig?
rastlösheten själv, de är ju jag.
men inte det här. nejfan.






helgen har varit både bra och dålig. fredagen var en av de bästa på aslänge.
jag och brudarna styrde upp hur bra som helst! klaras har nästan aldrig varit bättre.
jag andrea elin och carro styrde lite MM-baren efter Kulturnatten och sen klaras.
vi dansade jättemycket och hela tiden. mina babes är de bästa! 02.30 anlände jag hem
efter att han fått skjuts av perky och ola. sov länge igår, de behövdes. hängde med martin,
potatis och bagge på dagen. och efter att ha käkat middag hemma blev det en kort sväng
till fest i varberga. mycket trevligt folk jag inte sett på länge. så det var nice!


vimmelbilden från klaras hittar ni på
orebroguiden <---

idag har jag haft en jättemysig fika med fanny på java i en timma.
det var kalasfint det. vi prata massa vettigt och klokt som vanligt.
hur längesen det än var vi ses så är det alltid världens underbaraste
att vara med henne. hon förstår alltid och dömer aldrig ♥ den tokan
drar till malaysia med sin per 3 dagar efter studenten. skitunge!


my mind cant take your words.
and my heart wont even try.
so I´ll close the door and pretend
that I dont know, dont know that it´s all to late.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback