änglar, visst finns dom?

perky sover i sängen bakom mig. jag är trött men kan inte sova.  eh - konstigt nog? jag har sovit 6 timmar idag på dagen eftersom min cphosta tvingar mig att vara hemma från skolan. Tänk, jag vill faktiskt vara där. Svenska nationellt idag för alla andra utom mig, blir nästa vecka istället tack vare snälla sblocks-meg. blä, gör mig frisk!

47156-264

mitt humör går så sjukt upp och ned just nu.
ena stunden är allt bara så bra så de är stört,
och nästa sekund är jag så fruktansvärt trött på allt.
men jag tror som vanligt att december ska lösa allt.
vita gator, julmusik ♥ & varm choklad. snälla?

dagen som varit allmänt seg har bestått av massa sova (som sagt), hostmedicin, sex and the city-säsong 1 & lite övning med anton inför projektarbetet - fast jag egentligen inte får sjunga (fyskäms!).
morgondagen då? måste vara hemma imorrn med. boring boring boring. det känns piss när jag
verkligen borde vara i skolan. jag vill bara sjunga just nu och öva öva öva. allt ska bli perfekt.
.



men som sagt, imorrn? sex and the city säsong 2 kanske?

förövrigt, det finns perioder då allt bara är så uppenbart
vilka människor som faktiskt betyder massvis för en.
vilka som faktiskt alltid kommer finnas där för en.
jag har några riktiga änglar som jag hoppas jag aldrig
förlorar. ush vad jag tycker om dom. ♥

Kommentarer
Postat av: Alva

Hoppas du blir frisk snart ! Japps jag har också skaffat mig en liten blogg. Ses & Syns! Krya på dig Emma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback