kom igen då våren!

47156-123


fint väder ikväll och jag har jobbat. det var sjukt kasst att sitta där och ringa typ 200 himla samtal när solen lyser överallt och alla typ käkar glass och myser i centralparken. ska jobba imorgon med, när det blir  20 grader =/ Har btw precis pratat med mami, försöker få henne från huset den 12e maj när vi ska ut så vi kan börja med tjejförfest/middag hemma hos mig innan vi drar ut. vi blir massa tjejer :) vore mys.



Det mesta är bra just nu. allt krestar kring födelsedagen. Nästan allt annat känns segt. Jag är sjukt skoltrött trots att jag inte haft lektioner på hur länge som helst. MY GOD! sommarlov tack. jag ska ha världens bästa. förövrigt är jag inne i en klurig personlighetsperiod.& absolut inget allvarligt. men ni vet, när man inser att man vill ändra på något i sin vardag - eller att något saknas. antagligen inget som märks, men det är sjukt mycket tankar just nu. ska jag gå tillbaks? är det värt det? vad kommer hända? jag behöver nog.



den här underbara skon har jag önskat mig av per, btw.
47156-124 jättefin i sommar till jeans eller shorts! party.



Dagens låt är helt klart : Båt-anna - Basshunter
Jag vet den är fånig men jag kan inte låta bli att ÄLSKA DEN.
Lätt årets, "Hej Monika".











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback