gratis är gott?

jag är igång.
dock ganska trött.
hemma hos per.
myst ett tag hemma med
sanna först.



var bara tvungen att skriva ett till inlägg.
har precis blivit en BUZZADOR.
var jag efter som inte visste vad det var eller
hade ni inte heller hört om det?

Iaf. En Buzzador : Helt gratis får man hem produkter (allt från mat - kläder - kosmetika) som man får prova och behålla, man betalar ingenting (varken frakt eller skatt). Man får dom för att företagen ska få veta vad folk tycker om produkterna och för att man sedan om man gillar dom ska prata om produkten med sina vänner. det är väll shysst? asbra tycker jag. GRATIS ÄR GOTT, huh?


jag tycker ni ska prova ni med. det är ju gratis lixom.
gå in här : http://www.buzzador.com/se/buzzador/register.php?refstr=popashell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback