Btw.

Lyssnar på just nu: Vet inte, tror mamma har BWO på där nere. huaah?
Jobbigaste skolämnet: Just nu, Gemu. (Gehörs och musiklära)
Favoritcafé: supreme eller Java
Favorittidning: Cosmopolitan
Största som händer i sommar: Turkiet (?) och italien
Favoritplagg i garderoben just nu: Det blåvitrandiga skärpet
Längd: 165 ca
Byter gärna garderob med: Bella
Vanligaste färgen på mina kläder: Blå, vit och svart.
I sommar kommer jag gå klädd i: kjol, topp och bikini.
Men absolut inte i: Badräkt
Jag doftar: Miracle lancome
Min yngsta kusin heter: Tone
Favoritmodellen just nu: Jag är kass på modeller
Byxa eller kjol? kjol
Så många skor har jag: 20+


Om du fick ett plagg/ en väska/ ett par skor gratis, vad skulle du välja?: Ett par underbara pumps från scorett 500 :-
På rasterna i skolan: Solar jag just nu
Mitt rum kan beskrivas som: Mysigt
Mig själv med tre ord: Omtänksam, slarvig och envis
Jag tränar: inte så jätteofta
Jag ville bli när jag var liten: Sångerska
Pluggade på universitetet/ högskolan (funderar på att plugga i framtiden): Socionom och kulturamas afrosånglinje
Linje på gymnasiet: Musikestet risbergska skolan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback