1a maj

Gårdagen vart inte alls som jag hade tänkt mig.
Jag och Malin skulle förfesta hos Olle på hennes gata
med tanken att sen dra vidare till en fest på stan. Men
det blev inte så och vi blev kvar hos olle, vilket iofs var
trevligt. Träffa jättetrevligt folk och hade roligt. men vid
23.15 när per ringde och sa att han skulle hem - då ville
jag också hem. så det var en kort men trevlig kväll :)





dock, somna jag inte förens 05.00 inatt pga. att pers kompis Micke ringde vid 02.15 och berätta
att hela pers "kompisgäng" hade blivit attackerade av ett gäng idioter som muckade gräl. Vilket ledde till att Marcus bröt näsbenet, Viktor fick åka till USÖ, Micke Ola och Selling fick rejäla käftsmällar och någon fick sparkar i magen! Helt stört. "Bråkkillarna" hade kastat deras cyklar i ån när dom kom ut från barOn och när Ola frågade varför så svarade dom bara - För att det var kul. IDIOTER! Sen när Ola&co gick vidare så sprang idioterna efter och började slåss. Pers kompisar gjorde inget då utom att försöka försvar sig & hjälpa marcus som blödde jättemycket. efter att dom försvunnit kom dom tillbaka igen och fortsatte, men som jag förstått kom polisen då. jävla puckon det finns! Iaf så fick jag och per åka och hämta micke som inte kom hem. sen kunde inte jag sova.



"its a cold and its a broken Halleluja".




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback