Tristess


Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Trött och sliten men glad.
Favoritgodis: lösviktslakrits
Är det nåt du absolut inte äter: Fiskbullar, blodudding & mamma scans köttbullar.
Kläder just nu: Rosa sött litet nattlinne med pärlor på
Musik just nu: Barbra streisand (övar på en av hennes låtar)
Vad sa du senast: "Nej jag vill inte se" när mamma sa att carola var på tv.
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Lätt 50-talet, vara såld på elvis & springa runt i söta små klänningar med skäro i midjan.
Sommarplaner: jobba, tjäna pengar. Bulgarien & gotland.
Fisk eller badkruka: Fisk.
Saft eller alkohol: "saft vinner med stora marginal. tänk er en sommardag, solen skiner och fåglarna kvittrar. så kommer din mamma ut med lite bullar och JÄGERMEISTER! Jag vet, det förstör liksom själva sommarhistorien -.-" men nej, jag spottar iofs inte i glaset. det gjorde jag iaf inte igår.
Längd och vikt: 1.65 cm. & väger alldeles för lite.
Hur många kuddar sover du med: 1-2
Favoritväder: sommarmorgon och sommarkväll. tiden däremellan skiter vi i.
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Mobil, pojkvän & en bra bok.
Spelar du nåt instrument: Lite piano och gittar.
Morgon- eller nattmänniska: Natt.
Sparare eller slösare: slösare, tyvärr.
Vem är viktigast för dig: jag nämner inga namn, alla mina vänner är viktigast för mig.

Bästa film: oj, HONEY kanske? eller kanske RENT?
Tror på liv på andra planeter: nja.
Kommer du ihåg din första kärlek: jadå. mycket väl.
Älskar du henne/honom fortfarande: Nej, och jag älskade honom inte heller. Men han är fortfarande en fin kille.
Har du några homosexuella vänner: Ja, några stycken. men dock bara manliga.
Tror du på mirakel: Absolut. Att det finns människor som PER är ett.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja, varför inte?
Ser du dig själv som tolerant mot andra: tolerant? njae, asså, mitt humör & temprament är inte så tolerant men om de är i allvarliga situationer så visst.
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej vet du vad!
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2 egna & 2 adopterade
Bio eller promenad: promenad tror jag faktiskt..
Är du kittlig: Fråga johan, han har undersökt frågan noga flera gånger.
Snarkar du? nej.
Stjärntecken? OXE
Rädd för insekter? som fan.
Äckligaste insekten: eh, kackerlacka?
Största svaghet: när killar ger mig thoose hundögon. skakis!
Det här är jag bra på: skriva , sjunga och vara en bra vän hoppas jag.
Bästa bok? har ingen speciell.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? spola tillbaks tiden.
Vad vill du jobba som? Socionom eller sångerska.
Chips, morötter eller godis? Godis.
Pizza eller hamburgare? neither of them.
Skriver du dagbok? ja.
Har du nån flickvän/pojkvän? ja. per heter han :)
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? tatuering ska jag införskaffa en 10e maj 2006, piercing funderas på.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) det är stökigt inne på mitt rum och i hallen. min image.
Gungar du på stolen? aldrig
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? nejtacj

Vilken hand håller du gaffeln i? vänster
Hur är din drömtjej/kille? som per. oh gud vad klyshigt. nejmen han ska vara fin, charmig & ha en grym utstrålning.
Hur många syskon har du? 1.
Vad är du mest rädd för? ensamhet.
Är du rädd för blod? ja.
Saltar du på maten? alldeles för mkt.
Gillar du att sjunga? skämt. kul! haha nejdå, sången är mitt allt.
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? musikestet. och frågan innan besvarar nog resten,
Anser du att du är stark? jag anser att jag är klen.
Brukar du sola? jaa, det händer när det är kris.
Vad gör du om du får hicka? dricker uppochner. funkar alltid.
Röker du? Nja, asså. nja. det har ju hänt. men dock inte ofta!
Snusar du? nejfybubblan.
Använder du knark? jomen justja, jämt och ständigt. inte.
Kaffe, te eller inget? kaffe
Har du en besatthet? bra musik och sömn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback