to old for this?






när man har ett ex som går och blir sambo
med sin flickvän - värsta uppstyrda livet och allt
då börjar man inse att folk verkligen blir gamla.
Lilla Kristoffer från Figeholm, 21 år! sjukt ju.
fast iofs, christoffer kommer alltid att vara liten
i mina ögon. Kristoffer, golfbyxorna & dialekten.
Det kommer alltid finnas kvar. those
summernights.
gud vad liten man var, 14. shiet! men jag känner mig inte
ett dugg större nu. tyvärr.


(när ska jag bli STOR?)



Bra dag. Inte fullt så trött.
Måste spela massa piano.
Ska iväg och titta på Johan
som spelar på corda och sen
sjunga med musikallinjen.
mysigast i världen att sova bredvid
per inatt, gosie!



Har nya bilder från rent-uppsättningen föresten.
lägger in några i kategorin "foton".


47156-87anton och jag på middagen.


47156-88 vi larvar oss lite vi ... :)






74-75.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback