She has :

[x] snott den här listan från någon
[x] rökt en cigarett
[  ] varit hög
[x] varit full
[x] varit kär
[x] blivit dumpad
[x] dumpat någon
[x] hånglat med någon av samma kön
[x] skrattat så mycket att jag grät
[x] skrattat två minuter i sträck
[x] gråtit så mycket att jag skrattade
[ ] varit i knytnävsslagsmål
[ ] rymt hemifrån
[x] haft känslor för någon som inte känt samma sak
[ ] blivit arresterad
[x] hånglat med en främling
[x] ljugit för en kompis
[x] flugit
[ ] sett en del av mig själv brinna
[ ] crowdsurfat under en konsert
[x] älskar eller saknar någon just nu
[x] legat på rygg och sett molnen flyga förbi
[ ] haft ett te-party
[x] åkt släde
[x] somnat i skolan/på jobbet
[ ] varit med i en jordbävning
[x] rört en orm
[ ] blivit rånad
[x] vunnit en tävling
[x] varit i en bilolycka
[x] känt mig som en utstött
[ ] dansat i månljus
[x] hatat ditt utseende
[ ] varit vittne till ett brott
[x] ifrågasatt ditt hjärta
[ ] varit besatt av post-it lappar (är)
[x] gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna
[x] känt som om jag håller på att dö
[x] gråtit mig själv till sömns
[x] gjort något med mig själv som jag inte borde gjort
[x] fångat en snöflinga på tungan
[ ] dansat i regn
[x] skrivit ett brev till tomten
[x] tittat på solnedgången tillsammans med någon jag bryr mig om
[ ] förstört en fest
[ ] vällt med scooter
[x] fått en önskan inslagen
[x] burit pärlor
[ ] limmat fast min hand i något
[ ] fastnat med tungan i metall (den klassiska lyktstolpen, smärtsamt kan jag tala om)
[ ] kysst en groda (bläää, men jag var inte mer än 4)
[x] skrikit mig hes
[x] pratat i telefon i mer än sex timmar
[x] stannat uppe hela natten
[ ] inte duschat på en vecka
[x] är rädd för att titta på skräckfilm ensam
[x] blivit puttad i en pool med kläderna på
[ ] suttit sönder en toalett


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback