johan?

...och jag har en DEAL. vi ska blogga ikväll.
hans blogg heter emma och min heter Johan.
johan är bra. tycker jag.




helt slut. men ändå så glad. gör massa glada gubbar
på msn till alla jag skriver med. genomdraget ikväll gick bra.
finns saker som ska förbättras, men gosh. vi ÄR bra. jaaadå!






fannys fest i lördags var så drag.
lite fullerdruller. massa dansa.
sova hos perky på natten. må skit
dagen efter men, vadå? de var DRAG!


(Och du, rivalitet - visst. så har du alltid varit.
men lägg av, lägg ned. den här gången
går du för långt. jag äger inget, men det lilla
jag mår bra av - snälla ta det inte ifrån mig. )



47156-74

RENT RENT RENT!
För er som missat alla reklam..
vi spelar (musikallinjen) RENT på FOLKETS HUS
16-18e Mars, tors-lördag. Biljetter finns att köpa
på Örebro Kulturskola , vasagatan.





tänker ganska mycket just nu. blir förundrad över männsikor.
aldrig slutar dom chockera. kramkram lixom. skrik! man får
väl inte le och skrattas och sådära. skäms. haha men snälla.



vissa människor kommer allt bra rätt in
i livet. bara kliver in och är sådär bra.
jag har många sådana, men vissa är : OUTSTANDING.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback