I´ll cover you

I´ve been loosing sleep and you have become cheep.




Det gör mig starkare.
Jag har planer.
Jag är taggad.
Fan vad det ska gå bra.
Nu måste jag ge allt.


väntar på perky nu.
vi ska mysa lite.
i helgen bor vi i huset själva.
älskling - du är bäst

47156-90



Ingen jättebra Torsdag hittils. Varenda lektion på morgonen gick skit.
Började väll inte precis jättetoppen. Har försökt vara glad, men idag
var ingen bra dag alls att försöka på. Just nu växlar humöret som värsta
Berg&dahlbanan på Liseberg. men det är så ibland & jag vet, det blir bättre.
Helg imorgon. Sen hem till josefine och mysa lite. Hur länge sedan var det inte vi umgicks?


"
 They tell you where you need to go
They tell you when you need to leave
They tell you what you need to know
They tell you who you need to be


"



                                                                                                 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback