guuudars, VILKEN dag!

underbara underbara dag.
underbara vänner. underbara
små ettor. jag är på topp!




Aktivitetsdag - älskade älskade RISBERGSKA!
idag har vi i elevrådet traditionsenligt ordnat den årliga
aktivitetsdagen för ettorna på skolan. en heldag med tävlingar,
helt sjuka uppgifter, moment och utklädningar. och FJÄSK är ju
definitivt mer än tillåtet hos oss i juryn. har tillbringat hela dagen sittandes
som jury vid inlämning av saker och fjäskbåset. helt sjukt! jag vet inte hur
många kärlekssånger av esteterna jag fått tillägnat mig, porträtt målade av mig,
mutningar med klasskakor - choklad - godis - mcdonalds - massage osv. och en hel
drös med pussar eftersom en uppgift var att pussa en i styrelsen.  vi hade med SÅ sjuka
uppgifter. har haft så roligt! alla i min styrelse är BÄST och jag är så glad jag har dom.


47156-71
 musikkillarna sjunger så otroligt fin egen skriven kärleksballad, skriven just till mig :) sötnosisar.


ikväll blire bara plugga massa.
massa massa massa.
trött och sliten, men ack så glad.
är hos perky nu. babe!



och från&med fredag kommer jag att öva och sen spela rent i
9 dagar framöver. fre-söndagen därpå. men det är kul!
kul och lite små panik just nu. men det blir bäst, så sjukt bra!

47156-72

(Killarna dansar lite naket och jag är-.... eh chockad?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback