En lycklig emma.

47156-81min älskling äter tårta på hans 20årskalas.


idag är det en lycklig men trött emma som skriver. en emma vars kropp är helt slukörd men som mår
så bra ändå pga att våren faktiskt är här idag, lite granna sådär iaf. JAG ÄLSKAR VÅREN! jag har haft en helt underbar RENT-vecka med musikallinjen. (vilket innebar ingen skola alls!). Musikallinjen är så bäst,
alla är så bra. gudars vad jag tycker om er. Sista föreställningen igår kväll av 6 st var sorglig, men skönt. Middag & senare jättefest hos Robert gjorde mig på bra humör. och idag har vi varit några stycken och ätit på mingla, bara snackat & myst. sen efter det vandra jag vidare till BARA VARA och fikade med fanny. vi hade mycket att prata om, det har vi alltid. ojs vad glad jag blir av henne. det är ju bra ! 




Lycklig just nu :
   ♥  Jag har så otroligt fina vänner.
♥  Våren är på väg
♥ Jag fyller 18 år om 51 dagar
♥ Min mamma & pappa är så bra just nu.
♥ Jag är så glad att jag har min sång.
♥ Det mesta funkar, jag mår bra.
♥ Det är "Emmas-heliga-söndag" idag.







 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback