"den pinnsmala idioten utan själ?"

Självironi? ja de tackar vi för.

suttit och läst igenom min årsbok
2004. för er som inte vet skriver jag årsböcker
istället för dagböcker. årsböckerna innehåller
foton, citat, sångtexter, dikter, personbeskrivningar
och annat som vart viktigt från året.


insåg när jag läste igenom allt jag skrivit
att  jag har träffat så otroligt mycket människor
som har gjort och påverkat mig att bli den jag
är idag. många att tacka & många att.. eh ?

"Leave me, let me learn and dont forget, love me."




den här veckan är störd.
allt är för mkt. jag tar på mig
för mkt. jag är duuuuum!
vill bara ha vår nu. ge mig VÅR!


inte mkt mer att skriva idag.
inget att säga. per ska hämta
mig snart. tack, jag trivs bäst bredvid dig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback