Babylove

bra helg.
mysig helg.
sthlm känns alltid hemma..
sthlm är alltid så bra. hotellet
var jättefint och den italienska
restuarangen mums!



Tittat på "When a man loves a women",
och ja - gråtit. inte någon chock precis.
jag gråter över de mesta jag, töönti.
men den är verkligen hemsk. blir så
otroligt  berörd. tänk att det finns folk
som verkligen lever liv i sådant misär.
får mig bara att inse att jag verkligen vet vad
jag vill arbeta med. visst är sången alltid störst,
men samtidigt. jag MÅSTE arbeta med något där
jag får hjälpa folk. jag kan inte bara tillfredställa
mig själv med att sjunga. nej, jag vill verkligen
hjälpa.



47156-69 fin sommarbild på fanny.



18års mania.
sabina var på krogen för första
gången i fredags. himla skitunge.
65 dagar kvar tills jag fyller. 10e MAJ!
då smäller det. fan vad lång tid de är kvar!


precis pratat med fanny.
oh shiet. skrattat massa.
jag är glad nu, allt är så bra.
fanny är bra. och fan, vi har konstaterat
att sommar -06 kommer bli den bästa!
vi har en tendens att få alla somrar väldigt speciella. hi!



igår kväll var jag hos johan när
jag kom hem från sthlm. vi tog
de lugnt & kolla lite på melodifestivalen.
huaaah vad dåligt de är ! gush. iaf, när
jag skulle hem gick vi en promenad upp på
stan. det var skönt, men kallt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback