A life worth living

Träningar.

Just nu består mitt liv till 80 % bara av träningar, resterande procent sover jag. De är lite sjukt! Per blev nästan lite arg igår (och han blir aldrig arg!) när han hörde hur mkt jag tränar nu. de är verkligen varje dag!
men på torsdag är det premiär, så.. eh det kanske måstes? jatackpanik.


men ikväll blir det festi iaf.
sjukt mkt fest hos fanny.
hon har så upptstyrt, inbjudningar
och allt. kan inte bli bättre, bara
härligt folk. men jag ska väl "ta de lugnt"..
för jag SKA JU ÄNDÅ TRÄNA IMORRN! :(

47156-73


jag är nog ganska slutkörd just nu.
de är lite mycket överallt. men jag är van
vid sådana perioder, och det funkar.. om
man älskar det jag gör. och det gör jag ju!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback