Sommarlöften & Fotbollshunkar

  • Fotbollshunkar

  • Ett hett ämne just nu. Tänk att lilla jag som vanligtvis avskyr fotboll (så länge det inte är hammarby såklart) skulle kunna bli så extremt engagerad. But, so is the case. VM i mitt hjärta ja. Måste säga att det var en mätkig känsla i Torsdags att sitta nere i hamnen med 94 andra svenskar på Alanyas hetaste restaurang och se Sverige - Paraguy på storbildsskärm. DET VAR MÄKTIGT, och inget annat än det. Alla som jobabde bara sverigetröjor, vi som gästade bar tröjorna, alla sjung "Zlatan" och diverse andra vmlåtar och jag bara njöt.

    Sverige spela bra, kan inte tillräckligt ibland men visst var vi värda vinsten. Fredrik Ljungberg har alltid varit favorit. Ljungberg och Henke - det är bara så överlägset. På tal om Ljungberg så har jag och per en himla bra deal : Att om Ljunberg fick för sig att vilja ha mig så är det ok för en natt och likadant om jessica Alba vill ha Per men bara för en natt. haha, för båda är ju så troligt sen då. nej, jag inte fullt seriös men iaf :>
    Perky är ju min egen fotbollsgud, på korpennivå iaf. hihi






    Sommarlöften.
Jag har som vanligt varit tvungen att avlägga årliga sommarlöften om vad som gäller i sommar.
Här kommer årets.

Gotland sthlmsveckan (v.29) med massa tjejer.
Midsommarfest
Nattbad nattbad nattbad
En till utlandsresa
Hålla brännan hela sommaren
En Sverigetour med tält och vänner
Tjäna drösvis med pengar
Absolut inte åka buss (förutom när det regnar)
Ta vara på varenda fin sommarkväll
Liseberg och Gröna Lund minst en gång vardera
Massa mysiga helger i stugan.



Viktigast i Mp3n just nu.

  1. Penny to my name / Eva Cassidy
  2. Zlatan låten
  3. I wanna dance with somebody / Fatman Scoop
  4. Crazy / Gnarles Barkly
  5. One love / Mary J Blige & U2








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback