sådär lite btw.

GILLAR DU ATT
ge kramar: Ja! Jag älskar kramar
ge massage: Nej, jag är sämst. men jag tar gärna emot ;)
gå promenader i regnet: det kan vara mysigt ibland.

ÖVRIGT
vad gjorde du förra sommaren: Mycket. Men Malta och Öland var överlägset.
svär du för mycket: ja på tok för mycket
när duschade du senast: Igår.
vilken färg är det på dina byxor just nu: Blåa Quicksilver med vita hawaiblommor
vilken färg är dina underkläder: Har randig bikini under
vilken låt lyssnar du på just nu: Eva Cassidy - penny yo my name
vad var det sista du sa: "Sanna, vi ska fika i stadsparken" (När mamma fråga vem jag skulle träffa)
vad är brevid dig just nu: Min nya väska
hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): Jag använder storbildstvn som dator just nu så jag sitter på golvet med bärbart tangentbord.
vad var det sista du åt: Glass
vem vill du spendera resten av ditt liv med: Mina vänner, min familj och sen får vi väl se.. skulle bli glad om det var med per. önskedrömmar!

har du en lavalampa: nej nej
hur är vädret just nu: soligt
vad gjorde du igår natt: Var ute och drack öl med malin på stan
vem pratade du sist med på telefon: Sanna
vad gör dig glad: Kläder, det låter drygt men det är faktiskt sant. Man mår bra av att känna sig fin.
vart skulle vilja du åka: till alanya igen. men annars, brasilien
för att shoppa: London
för att festa: Alanya
för att ha sommar: sommarstugan, överlägset
vill du ha barn: Jadå, 2 eller tre stycken.
vad ska dom heta: Benjamin, Noel och Saga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback