Borta men bra...

men alltid hemma bäst. (Och trots det klyshiga ordspråket så var ändå Alanya helt fantastiskt.)
Vi har haft det jättemysigt Per och jag. Ätit gott, druckit gott, badat, solat, degat & bara haft det jätteBRA!
och framför allt det där - så har jag SHOPPAT! my god vad jag har handlat kläder. så nöjd är jag verkligen. Trots att min flygrädsla som ploppat upp nu senaste året tog bort lite av det underbara. ( kan inte förstå hur jag kunnat blivit så rädd. Förhoppningsvs blir det iaf ännu en resa i mitten av Augusti med Stephan & Matilda. Med eller utan flygrädsla,för Alanya det ät värt att besöka igen.


47156-144


Vad som tragiskt är, är att min digitalkamera pajade totalt redan första dagen & vi har inte tagit ett enda kort med den. jag har några fina på per i mobilen men mer än så är det inte. tyvärr!



Ikväll ska jag först titta på min underbara lillebrors fotbollsmatch & sedan ha mysmiddag med mamma, pappa, bror William & Kusin Malin. Det blir mys. Det känns lite konstigt att Per inte är här. Vi har ju umgåtts dygnet runt i 8 dygn nu. Ska jag alltså sova ensam inatt? =/ huah''




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback