Såhär är det.

VARIT GRAVID: nej nej.
NÅGRA ÄRR: tagit bort en leverfläck från armen, så ja.
GJORT NÅGOT OLAGLIGT: det har hänt, ja.
GILLAT TAKE THAT:  - back for good.
FÄRGAT HÅRET BLONT: Nej, eftersom min riktiga hårfärg är blond så har jag aldrig behövt.
FÅTT DIN MAMMA ATT GRÅTA: ja.
BLIVIT POLISANMÄLD: hum? NEJ.


ALKOHOLHALTIG FAVORITDRICKA: Sjukt många drinkar. men STRAWBERRY daquiri är överlägsen.
HUR OFTA LOGGAR DU IN PÅ SKUNK: Haha? sen jag var tio? hum aldrig.
GILLAR DU DOKUMENTÄRER: Beror ju på vad de handlar om.
NÅGOT JAG STÖR MIG PÅ: Min konstanta trötthet och illamånde.
RUMPSTORLEK: inte så stor..

NÄR BLEV DU AV MED OSKULDEN?
sommaren efter 9:an
KALLES KAVIAR? absolut.
ÄR DU KÄR? ja.
HAR DU FIN HANDSTIL? haha nej, men man känner igen den på 100 meters avstånd sägs de.
HUR ÄR DIN RELATION TILL GALGAR? jobbiga att packa ner
TVÅ LÅTAR DU VILL HA PÅ DIN BEGRAVNING? seal - kiss from a rose är den enda jag vet.
CHIPS ELLER CHOKLADBOLLAR? chips
VAD HAR DU FÖR BAKGRUND MED HÄSTAR? min pappa har alltid ägt massa hästar & jag har alltid avskytt dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback