okej, NU ÄRE SÅHÄR...

att jag och elin peppar sjukt mycket järnet inför imorgon.
för då - äre sjukt så mycket fest och dubbelt så mycket utgång.
och ni anar inte hur mycket dansa de blir? dans och dansa dansa dansa.



Malta - och helt störda tjejer.

elin och jag är alltid fruktansvärt bra på dansgolvet.  när vi var på malta så var det till&med en girly som bad mig och elin att inte ta "hennes plats" på dansgolvet.

- uuuuuuuuuursäkta, men ni tar min plats. de här är min plats och mina killar! HALLLÅ!

skrek hon när jag och elin dansa in bland hennes "Gäng". oj vad vi skratta. och när hon märkte att killarna som var "hennes" försökte få oss att stanna så skämdes hon massa :

- oj förlåt, eh förlåt. hehe jag mena inget, ni kan dansa här. KOLLA JAG GÅR! kolla, förlåt men hörrni!




47156-173 isabella och elin

47156-172

47156-171 de var vi, och "Box-dansen"


47156-170

47156-168 där ser du, jag sa ju de ;>


47156-169


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback