I dina ögon.

♥→ jag är trött nu. jag är trött på att jobba. Alla är så snälla men jag skulle behöva mer av
 "sova länge, bada, sola och sova mera". tyvärr är det 8 arbetsdagar kvar och efter det kanske förlängning.
men, ja augustis lön kommer bli saftig. det är iaf lite tröst.




 som jag sagt så har jag ingen mobil längre. inte min fina iaf. den är borta :(
men från&med imorgon så får jag tillbaks mitt gamla nummer. då kan ni ringa igen .
även fast jag får använda en telefon som det bara skriker "Jag är från -96" om.

den
här ska köpas troligen när lönen kommer nästa månad.

47156-86



jag har mycket planer inför trean.
ibland känns det som om jag vill
börja skolan igen för att ngn gång få ta
studenten. (för om vi bara skulle ha lov
så blire ju ladrig ngn studentdag!).
jag saknar faktiskt lite att alltid träffa kompisar.
man orkar inte riktigt när man jobbar hela tiden.




snart kommer matilda. ♥
eller ja, vid sju. äta jordgubbar och bara vara
medans pojkarna spelar fotboll. sicka karlar,
jag tycker dom är söta som börjart  spela & ta det på så stort allvar :>


Kommentarer
Postat av: elinpelin

tjo! tusan att du tappat bort mobilen alltså, men vadå, det betyder att du får köpa en ny och ännu flashigare (vem bryr sig..)
IALLAFALL,, så har jag kommit på vad jag ska göra för projektarbete, meaning: vad jag ska fota! det kommer bli bästbästbäst. och tro det eller ej; MEN NU LÄNGTAR JAG TILL SKOLAN! det trodde du väl inte att jag skulle göra? hahaha.. nädu,det trodde faktiskt inte jag heller.
PUSSÅHEJ! "hon sprider solsken överaaaallt...."
indigo snart brüden!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback