en helt underbar helg.

Helgen som gått har varit så bra att det faktiskt inte kunde varit bättre.
jag har hunnit med allt braigt.



Fredag.

Jobbade 08.-16.00, en pina rent ut sagt.  Efter jobbet förljde snälla Caroline med en nervös mig för
att pierca naveln. huah vad ont det gjorde. Men, now its done. Och det är så fint så.
Firade sanna som fyllde 21 år i bilen mellan järntorget-hjärsta i ca 7 min. ett härligt firande ♥

Klockan 19.30 anlände jag till carro för mysig tjemiddag med girlysarna. Dvs. jag, elin 1, elin 2, sabina,
carro och camilla. (inte glömt ngn?) Carro hade lagat jättegodi mat och efterätt som vi mös på. Några drog vidare till frimis men jag kunde ju inte dricka alkohol pga. naveln så jag + sabina carro & camilla stanna och mös till ca. 23.30, då hämta min älskade pojkvän mig och vi (eh jag sov i soffan) kollade på 24 hemma hos mig till 03.30 på morgonen.


Lördag.

Efter en mysig sovmorgon skjutsar per mig till johan där jag spenderar några mkt roliga timmar. och välbehövda. jag träffar johan på tok för lite. Vi hängde sådär som bara vi kan. Glodde lite Rent, var sådär härligt kritiska mot oss själva och sen gick vi igenom massa bra musik i några timmar. han är bra johan.

Efter besöket blir jag hämtad av fanny + föräldrar för att sedan åka ut till hennes sommarstuga vid Dimbobaden (typ bästa stället i världen). Vi pratade av oss allt som behövdes pratas av, vi åt massa,
drack lite cider försiktigt, jag kollade på när alla bada poolen (återigen navelns fel) och sen sov vi gott.

Söndag
Idag har vivarit på vingåkers factory outlet och kikat, sen sola vi. fanny är också bra hon. på tok för bra.
Jag blev hämtad av pappa + pappas nya tjej Liselotte och vi drog till efesos. sen fick jag migrän och sov i 3 timmar. huah (hur ska hon nu kunna sova?). nu sitter jag hos per och fotbollsstrejkar medans han hurtigt och ambitiöst komenterar vmfinalen. oj vad jag tycker om min per.♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback