Ännu en helg.

47156-174 (bild från förra helgen, med andrea)




och helgen har varit underbar. (mina senaste helger tenderarar att vara de. bra va?)

Fredagen började jag med att jobba på Lagret istället för på adm och det gick bra.
Inte sådär jätteslitigt. vi bytte klisterettiketter på myggsprayburkar hela dagen :) TEAMWORK!


Hem snabbt efter jobbet. Dricka Strawberry daquiri (ála våran nya mixer) med mamma. Göra sig i ordning och sen dra upp på stan till "mitt andra hem". Där hade Madde, fannys kompis 20årsfest med över 100 bjudna. Det var billigare i baren och annat nice enda fram tills insläppet för de "vanliga" klockan 22.00

Då drog vi till frimis. och jag var lite skeptisk. skulle folk verkligen vara ute helgen innan lön? Men de är väl som jag, hade två hundra kvar och tänker "aja, lön på tisdag. kan lika gärna göra över med dem".
Och det var fullt med folk. Dock till min stora överaskning så hade jag tredubblat på kontot än vad jag räknat med, och ja - ni förstår ju själva vad det resultera i? eh ja.
Frimis var underbart och jag träffa sjukt mkt kul folk. gudars, vad vi dansa. igår lördag var det lugnt.
Världens mysigaste heldag med pers familj ute hos pers brorsa.


Degar-söndag.
Idag är min käre pojkvän och köper bil i falköping. världens snyggaste också :>
och jag ska bara dega hela dagen. dega & städa. men det blir mys.


47156-175








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback