All that glitter

Robbie Williams - Me and my monkey
Dagens låt.  Jag kan inte låta bli att bli
gråtnördig. jag är sådan.


47156-81 min baby. den 18e juni hade vi 1 & ½ årsdag. vi jobbar bra på det.  me and my love ♥

dagen har varit en tråkdag. till en början var det en mys-dag. en sådan dag då jag och perky ligger i sängen länge och ser på film. (The omen, förövrigt en skitfilm). Dagen förstördes då våran gemensamma arbetsledare ringde och bad per jobba kväll, dvs. 15.00-23.00. bläsh! så ska han jobba hela veckan.
och jag ska jobba 07.00-16.00, ni förstår va? vi kommer jobba om varandra och bara kunna sova ihop. vilket shiet.


imorgon jobbar jag min första "Riktiga" dag på jobbet. vilket betyder att jag ska sköta administrationen. och inte allt annat trams jag har fått hoppa in för. det känns, eh - som att mitt sommarlov är helt slut. skit.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback