Ta mig till kärlek, ta mig till dans.

tänk att de finns överallt dom där människorna.
som verkligen gör allting för att trycka ned dig.
Ingenting du gör är bra, och du ska ju inte heller
inbilla dig att du är värd något. Varken du eller det du gör.
Idag var en sådan dag dom lyckades

Jobbat sista dagen med Louise idag, känns
konstigt. Det har ju varit mitt jobb de senaste 1 ½ åren.




sweet

(lillebror, bli inte som jag när du bli stor.
 lillebror bli aldrig som jag.)

Dagen började med ett engelskaprov, ruggigt svårt.
kände på en gång att den här onsdagen skulle bli kass.
men annamarias och mitt möte med sthlms-alex var iaf trevligt.
Han bjöd oss på fika på JAVA och lärde oss allt han kunde :]
vi styr rätt bra ihop me and ami.


Lyssnar på Håkan. Det är fantastiskt vad musik får mig på bättre humör.
sabina och jag pratade idag om en liten shoping-trip till sthlm, men
det fick vänta. det är så mycket nu.

47156-13 jag trodde inte kärlek som vår fanns att hitta.


imorgon är det sånglektion. det är mitt allra bästa.
jag vet inte om någon annan lektion är så
himla kul just nu. men sånglektionerna är bästiga :]

sen har jag elevråd. jag tycker om mitt elevråd.
alla är så bra. blir glad av dom! hjärtna.



nu till sist. dagens VILL HA! 47156-14





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback