Popashell

Konstig och halvseg dag, Iv-valet var klart roligaste lektionen.
Helt plötsligt blev allt så otroligt tråkigt. Känns som om jag
aldrig kommer komma igång den här terminen. damn!




cuties

(hur söta är inte dom där bilderna?)

Lyssnar på Sean Paul. Jag längtar tills helgen. Hoppas det händer något.
Just för tillfället är det helgerna som gör att jag klarar av veckorna.
man måste ju ha sådana där ljusglimtar att längta tills.

tänk att min älskling fyller 20 år om två veckor. 6e februari!
lite problems de där med present, vill ju ge dig allt.
men de löser sig. jag är ganska fyndig av mig :]


vi två

¨jag måste börja använda min systemkamera
mera, jag är inte så aktiv med den. ta tag och styr emma!



Party-fem-i-topp från helgen

1.
I need a hero remix / Bonnie Tyler
2. My Hump / Black eyed peas
3. Pon de replay
 
4.  Me gusta la Gasolina / Daddy Yankee
5. All gammal mellanstadiemusik, bl.a. Aqua

Funderar seriöst på att styra fest snart, de är jobbigt
att ha själv men de är ju ingen annan som styr så.
Man kanske får offra sig. vi får se :] festfixarn lixom.



47156-10 ge mig ge mig ge mig!  sötaste skorna på länge.
                                                      


imorgon eftermiddag ska jag hem till Robin och fika.
de du. de ska bli jättetrevligt! vi har inte umgåtts sen
26e oktober 2004. helt sjukt längesen. haha, de var dagen
då vi gjorde slut.



47156-11okej. men vadå? jag är inte alls klädessugen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback