Nyårslöften / söndagsångest

Så, då var man här. Ett av mina nyårslöften, att öppna min egen blogg.


Det känns att det är söndag morgon, min hjärna går inte på fullvarv direkt.
Men helgen har varit lyckad. Definitivt. Fredagskvällen bestod av festligheter,
det var längesedan emma hade så otroligt roligt. Underbart härligt folk.  Sådant tycks om :] Och vad det dansades. Sådana
kvällar vill vi gärna fler, det är sådana tillställningar som kommer lätta upp det här kommande
läsåret i väntan på sommarn 2006.

emma

För mest av allt vill hon ändå ha sommar.

Ja snälla. Ge mig lite värme! Jag är trött på vantar,
mössor och alla mina vinterjackor. Jag vill ha vår,
massa vår och framför allt fina vårkläder. Jag vill kunna
gå ut i bara en vårjacka och kanske en liten kjol. Kunna fika
på stan på något mysigt utecafé. Grillfester, kvällsdopp, festivaler
och kanske lite utomlands med tjejerna.

sen har jag ju inget emot att fylla 18 heller. vad kan det vara idag?
107 dagar? (försöker låta oberörd och inte alls desperat). För jag
räknar ju inte ned eller så.


47156-7

denna söndag ska idag innehålla :
Fika med fanny. Java?
Söndagsmiddag.
Solning
Planering av pluggande.
Pluggande
Söndagsmys i soffan



Nu, ska jag ta hand om min sjuke pojkvän.
Han ser så liten och ynklig ut när han
ligger där. Kan inte riktigt hålla mig borta.






47156-9 och gudars, vad jag vill ha den där Skepparkavajen. Ge mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback