Nu kan du få mig så lätt

DAGENS LÅT : Kelly Clarkson "Gone"



sitter hemma. smälter Mcdonalds.
jag har varit på ett konstigt humör idag.
tänk vad folk får stå ut med. sanslöst


väntar på perky. vi ska vara "barnvakt"
ikväll åt min käre lillebror. vart nyss
rädd, han tog så lång tid på sig när
han skulle möta sin kompis. rädsla.
tänk om något skulle hända honom.
han är ju mitt allt. 47156-20


¨MÅSTE
tipsa om denna underbara sida med
så sjukt mkt snygga kläder :
asos

 


Dagens viktiga
1. Sthlm med älskling på Lördag
2. Café Rosens kaffe
3. The voice (Bästa musiken)
4.Nya stuprör till helgen & massa toppar
5. 103 dagar kvar tills 18
6. Sabina är en rödhårig babe nufötiden


47156-19


bilden är tagen i somras. 
sommar, förstår ni?
Fester, kvälldopp, grillpartyn,
Gotland, utomlands, sommarlov
och massa härliga ljusa nätter.

(De ska bli en sommar med dig baby.
404 dagar hittils. duochjag)




nu ska emma laga soppa till sin
per som snart kommer hem från jobbet.
visst är hon snäll idag? hi.








47156-12 Nej, det är fortfarande inte kärlek. (Lura mig, nej vad folk än säger)



09.00, sitter i skolan.
Precis haft Piano-lektion.
Har planerat att dagen ska bli
en bra dag. Förövrigt,fick med mig
älskling till sthlm på lördag. SHOPPA!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback