Kallt kaffe

Sitter hemma och dricker mitt kaffe
som har kallnat nu. Funderar på möten.


Jag hade ett spännande möte i Tisdags.
Blev så fundersam. Det var ju längesen nu,
snart 1 ½ år sedan. men vad tänkte jag?
och vad kände jag egentligen? den viktiga
frågan är nog : Var det egentligen jag?
Hursom helst så fick det mig att inse hur
lycklig jag är nu och vilket bra beslut jag fattade
den 26e oktober 2004. Det var rätt. Jag kanske
behövde det här mötet för att inse och påminnas
om hur bra jag har det och hur otroligt kär jag är.


47156-23 Sthlm by night



jag längtar så tills sthlm. Jag längtar till framtiden.
De låter dumt och konstigt. Kan man säga så?
Jag gör det iallafall. Allt kommer bli så bra. Jag hoppas
bara att du är kvar hos mig då, med mig. Brevid mig.



Jag har börjat lära mig acceptera söndagar.
Dom är ganska sköna. Ångesten jag brukar
känna har försvunnit. Idag ska bli en myssöndag.
Jag ska skriva mitt CV, titta på film, gå ut och gå
lite med min Mp3-spelare och bara vara. Funderar på
att ta med mamma och sola lite också.

Igår fyllde Hanna 18 år. Vilken lycka det måste vara!
Det var iaf en jätterolig kväll. Vi, tjejer skrev en jättebra
sång till henne :] Hon är så bra våran Hanna. 100 dagar kvar
idag till jag fyller. Hejvaddetgår!

47156-22


Dagens låt : Jars of Clay - Dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback