I sang myself to sleep

Det blev inget sthlm. Typiskt.
Jag blev självklart jätte-illamående igår.
Därför våga vi inte chansa och åka idag.
Vilket vi hade kunnat göra för nu är jag bra.
Men iofs, fint de hade varit att bli asdålig på bussen
eller i Sthlm. Nejtack.





47156-17


istället har vi tillbringat dagen i Örebro.
Handlat jättemkt fint som jag är glad över :]
Blev även bjuden på Efesos av min kära! De är grejjer det.

  •   Kofta från Gina Tricot. Marinblå.
  •   Kapribyxor från Gina Tricot. Beiga.
  •   Blå/vit randig trekvarts tröja Gina Tricot
  •   Skepparkavaj från H&M Marinblå
Så jag är nöjd.
Det måste man ju vara.


Är hemma hos Per nu.
Ska åka till Hanna på hennes
18års partaj om en halvtimme.
Lite läbbigt att folk i ens klass och
närmsta vänner blir 18 nu. Fler och
fler börjar gå på krogen nu helt plötsligt.


47156-21
Malta, sommer 2005. Oj, vad jag saknar de Kvällarna.
Jag och Elin på Numero Ono, sista kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback