Golddigger

Ohmy god!
Kayne west - Golddigger
Lätt dagens låt, jag tröttnar aldrig.


Har kollat på Floorfiller, underbara program!
Tobias Bader lixom, säger då de. iaf.
Nu är jag helt plötsligt på  toppenhumör!
För.. jag ska styra så de blir FEST i helgen!
Jag, emma och fanny tar gärna emot inbjudningar :]
Nejmen de styr sig, jag grejjar det. Jag är ruggigt sugen.


47156-29 nyårsafton 05/06. emma goes kissing?



sitter och lyssnar på Cascada - everytime we touch.
Ruggigt mycket party över den.

"Cause everytime we touch, I get this feeling.
And everytime we touch I swear I can fly."




nu ikväll har perky vart här, vi har bara myst framför tvn.
tänk vad lyckligt lottad jag är egentligen. att ha en sån
underbar människa. Tänk om jag aldrig gått på den där
festen 5/11-2004 som råkade var pers klassfest. (hur jag
nu hamna där?!) Och tänk om jag aldrig sett honom där på
busshållsplatsen och reagerat på vad söt han var..
då hade de kanske inte vart vi. Och jag hade nog inte haft
de 14 bästa månaderna i mitt liv hittils. älskling, du är bäst!


47156-28 mina änglar på nyårsafton. Sabina&Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback