Plötslig lycka

sanslöst vilken bra dag.
jag är bara så glad.



antidrog-dagen idag som
vi ordna vart succé. sista föreläsningen
var så fruktansvärt bra. vad bra vi är!
och gårdagen var också kalasbra.
tänka sig, jag köpte en ny jacka :]
eller ja. pappa köpte den åt mig.
min drömjacka ju. så fin!

47156-40 min älskling.

igår kväll vare musikallinjeträning som vanligt.
men allt var så kul. jag var så glad. brukar
inte vara taggad på tisdagar. men osh. lovley!



En liten text som ni måste läsa :
you and me
(den betyder sjukt mkt för mig just nu.)

   47156-38   var bara tvungen. flickor, GE MIG SOMMAR IGEN!



sitter nu och läser igenom gamla lunardagböcker.
helt sjukt. jag har skrivit över 550 st där.
ganska mycket att gå igenom. ganska mkt
känslor och minnen.  läser massa stuffs ifrån
nian. vad "stor" man tyckte att man var. men
vad lite man egentligen visste. jag vet inte så
mycket mer nu, men gudars vad man lärt sig
under bara dessa två åren. blir nästan mörkrädd
när jag läser vissa av daböckerna. men inser
samtidigt  hur lycklig jag är nu.

"tänkte säga, tänkte säga
- visste ju inte vad jag kände."





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback