Oförglömliga sommarminnen





floorfiller ikväll.
martin åkte ut. skit!
jag tyckte han var kanonbra.
aja. tobbe&madde är kvar.
det är viktigast.


dagen idag förövrigt har varit ganska.. eh tråkig?
jag är trött och det är riktigt surt med skola igen.
men det får gå. imorgon är det iaf roliga lektioner :)

47156-67

på lördag ska jag och per bo på världens
finaste hotell i sthlm, mitt favvo.
hotell hasselbacken <- så mys!
per fick de i alla hjärtans dag present av mig.
de och en middag i sthlm. men jag får ju hotellnatten
gratis så de blir inte såå farligt dyrt :) de är vi värda baby.



Dagens låt: Evanesence - Haunted

47156-68


Evanesence är så otroligt mycket sommaren 2003 för mig.
gudars vilken sommar. Italien, sommarstugan med fanny
(alltid) och massa helt sjuka händelser. och så thomas då.
oförglömliga minnen. jag behöver en sådan underbar sommar igen,
jag vill verkligen inte tillbaks till dom människorna igen. nejtack,
visserligen lärde dom mig mkt. Mycket jag är glad att jag vuxit
ifrån men sommarn som var nu sist - nej den var lite väl grå&trist.




"You don't remember me but I remember you
I lie awake and try so hard not to think of you
But who can decide what they dream, and dream I do

I believe in you
I'll give up everything just to find you
I have to be with you
To live, to breathe, you're taking over me"







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback