Håll om mig.


Lovetrap.

Läste nyss om en kille som blivit dumpad, han beskrev känslan med "Lovetrap" (Nikola Sarcevic). Det är verkligen hemskt att man ska kunna få känna sådana känslor som låten beskriver. Jag vet, jag har ju också varit där. och precis som han väldtrade jag mig i tragiska, kärleksballader som fick allt att bli ännu svårare. Men det behövs verkligen, man måste få vara ledsen och gräva ned sig i ballad-träsket. det blir bättre.... För mig blev det så mycket bättre än bättre, bättre än vad jag till&med trodde var Bäst. Det jag har nu, det vi har tillsammans är större än något annat.  Och jag hoppas, hoppas och hoppas att jag ska slippa känna såsom den killen känner nu. (jag vill alltid vara din.  Jag vill aldrig vakna upp och veta att du inte är min. )


                           

"I know you met someone last night.
See it in your eyes. You said :
-We only talked, alright?
Now thats a big lie.

And I know its all over know,
I guess we lost our love somehow.
The moment you walked through that
door, no you never come back here no more."

Vare sig man är nere eller inte, (vilket jag absolut inte är)
så är Nikolas texter helt oförståligt bra.
(hela texten
här)



helgen har varit fantastisk.
natten hos per var bäst.

snälla, jag vill fortsätta må bra.
att det är skola imorgon oroar mig.
damn.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback